Monday 10 October 2011

siapakah aku ?


ehem , assalamualaikum dan hye semua :)


Nama diberi Salmiah Binti Johari . Umur baru 18 tahun !! still muda . hahaha . aku biasa-2 je , tak ada laa apa yang best sangat tentang diri aku ni . bagi aku laa , tahun ni sangat bermakna , aku dapat menjejakkan diri ke menara gading . siapa la tak nak masuk universiti kan . dulu-2 selalu jugak terfikir , aku nak jugak masuk universiti dan berjaya macam orang lain . arwah ayah la orang paling excited yang nak aku masuk universiti , yela , aku perempuan sulung dan contoh kepada adik-2 . setiap orang pasti idamkan masa masuk universiti , nak mak dan ayah hantarkan . aku pulak ??? hurmmm , aku dah tak ada ayah . ayah aku meninggal dunia di saat aku berjaya , di saat aku memerlukan arwah ayah dalam hidup aku . semasa masuk universiti awal bulan enam baru ni , mak la satu-2 insan yang hantar aku di menara gading . nenek dan keluarga yang lain jugak ada datang untuk aku masuk universiti . tapi hati ni , langsung tak happy sebab aku rasa ade something yang kosong dalam hidup aku ni . korang tahu tak apa ?? aku perlukan arwah ayah aku di saat aku meniti kejayaan . aku tak kuat untuk tempuh semua ni tanpa arwah ayah aku . aku perlukan kekuatan dalam hidup aku . memang betul , aku tetap ada mak aku , tapi hati aku tetap kosong tanpa ARWAH AYAH aku !!!!!!! tapi seperti orang cakap , Allah lebih sayangkan arwah ayah kau mia , chill . hurmm , but im proud with my self , aku berjaya penuhi hasrat arwah ayah aku nak tengok aku masuk menara gading . sekarang aku menuntut di universiti malaysia pahang dalam bidang engineer . ya Allah , kuatkan hati aku untuk teruskan kehidupan aku yang penuh suka dan duka ini :')

1 comment:

  1. al-fatihah bt arwah ayah mia.
    kuatkan semangat tau,all the best :)

    ReplyDelete