Tuesday 8 November 2011





kami ada lah kawan baik :)
mereka ni semua classmate saya
swear , saya sayang mereka :D



ke mana sahaja kami pergi , kami akan bersama - sama  :)





mereka ni semua kawan-2 saya jugak !!



kawan susah dan senang saya :D



~frenz forever - ketika ini kami semua pergi program di UIA sesama ~




ni izzah , kawan saya dari Sabah , comel kan dye  :)
dye baik sangat dengan saya
sayang kamuuu :)


ni kawan-2 saya jugakkk . saya sayang mereka bertiga taw :D
mereka suka buat saya ketawa
thankss sudi kawan dengan mia :')

assalamualaikum semua ..

hye , hye !! hari ni mia teruja sikit , sebab mia akan ceritakan sedikit kehidupan mia di UMP . hurmm , actually mia happy dan bersyukur dengan hidup mia sekarang . nak tahu kenapa ?? cube tengok pictures-2 di atas ni , tu laa kawan-2 baru mia . heee ~ saya sayang mereka . tahu tak , semenjak mia kawan dengan mereka la , hidup mia ceria kembali macam dulu-2 . mia rindu sangat dengan apa itu erti sebuah persahabatan , even kami semua baru kenal , tapi kami macam adik-beradik . mereka la sentiasa susah dan senang bersama mia . jika mia ada problem , mereka tak pernah tinggalkan mia keseorangan . susah sangat nak jumpa kawan-2 sebaik mereka . hurmm , mia rasa , tanpa mereka , mia akan hidup sorang-2 di ump tuh :(

mia sayang mereka , sayang mereka lebih dari nyawa mia sendiri , kerana mereka la , mia boleh hidup di ump , mia tak pernah susah atau sedih sepanjang di ump . nak tahu kenapa , sebab mereka-2 dalam gambar ni laa . maybe mia ego , mia tak pernah luah depan-2 yang mia happy dapat kenal dengan kamu semua . yes , sure , mia bersyukur dan hargai perkenalan kita semua . mia harap sangat hubungan kita semua sebagai seorang rakan akan kekal . even kita baru kenal , tapi mia rase kita semua dah lama kenal taw !! mia tak pernah nyesal jumpa dengan kamu semua , mia happy sangat tauuu ^_______^

even kami lain background , ada yang anak orang kaya , ada yang sederhana , tapi mereka tak pernah berlagak dan bangga diri , sebab tu la mia suka kawan dengan mereka semua . kemana sahaja mia pergi , pasti ada mereka . thanks Allah sebab temukan mia dengan mereka . hurmm , maybe dengan cara ni sahaja yang buktikan mia bersyukur dapat kawan-2 macam mereka . mia dah anggap mereka macam adik beradik mia . sayang kamuuu semuaa :)))



sebelah kanan ni , kawan baik saya , dia la teman setia tika saya susah dan senang :)
nama dia Aiman , belajar kat kolej matrikulasi johor
hope we are frenz forever (",)
hehe . mesti tertanyakan siapa pulak mamat ni . eehhh , jangan salah paham tau , orang yang saya maksudkan belah kanan ni taw , bukan belah kiri . heee ~ dye ni kawan mia jugak taw , nak cakap kawan pun , entah laa . tapi kami baru kenal la sebelum raya puasa baru ni . aku suka satu je dengan dye , dye jenis strict sikit taw . first time aku kawan dengan dye , memang tiap hari la makan dalam , tengok muka pun tahu macam poyo kan . hahahaha . actually dye ni tegas sikit , tapi takpe la kan , dye ni cerdik jugakkk la . dah la ambil sains teknikal kat matrik . mia respect dye , sebab dye lain dari yang lain . dye bukan macam lelaki perah mia jumpa laa . walaupun dye jenis strict , tapi dye la satu2 insan yang selalu dengar problem mia . hurmm , dye memang memahami mia . tapi mia anggap dye cuma kawan baik mia jee . tak anggap pun lebih-2 . aiman , thanks sudi jadi kawan mia tika susah dan senang . sayang kau kawan :D

mia rasa cukuplah setakat ni , hope kamu semua kenal la kawan-2 baru mia ni . swear , kerana mereka la   , mia kuat untuk teruskan hidupp . mereka banyak menceriakan hidup mia . semoga allah merahmati kalian semua . friendship forever :))

2 comments:

  1. Terbaik !! Hargai kawan anda kerana mereka juga akan begitu .. ^^,

    ReplyDelete
  2. thanksss anip . anip pun kawan mia jugakk . hope our friendship forever and ever :)

    ReplyDelete